sweetme

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Pinkie Pie - 25 november 2014 20:09

... Hej   

Idag har det varit en lite konstig dag.. xD

Jag har tappat bort min mobil.. som låg under några papper i mitt skåp   

2 killar har sagt awkward saker som jag inte ens borde nämna här   

Min kompis har blivit typ BFF med en kille via SMS, och det visade sig att dom är lika som bär.    (Det är hennes crush) och hon ska spela in när hon sjunger för honom btw, hon sjunger skeet bra   (Han går i sångskola och sjunger amazin)

Det var typ allt :D Ville bara berätta för er att det inte gick så bra med challengen... Vi börjar imorn.  

 

Den låg där i kakburken och hånade mig. Jag ba "Jag... måste... ha... KAN INTE STÅ EMOT!! *nam nam*" XD


Vad har ni gjort idag då? :P Jobbar på kalendern och sakerna till giveawayen också!  :)

Ses imorn! Kraam ♥

Av Pinkie Pie - 25 november 2014 08:29

Hellu!!
Idag så börjar vi senare, 8.30 :D En lärare sa att vikarien skulle vara lite sent, vi ba "Woop, woop!" ;)
Bloggar sen, undrar vad det blir för mat idag :/ Nåt äckligt antagligen. Men vi får se sen, hajrå!

Av Pinkie Pie - 25 november 2014 07:00

Good morning!

Från och med idag hade jag tänkt köra *Healthy Week Challenge", som går ut på att vara lite nyttig för en gångs skull och skriva om det på sin blogg. Har försökt med det förrut, men har inte riktigt lyckats i mer än i kanske en dag.. Nä, NU BLIR DET PÅ RIKTIGT!

Igår SMS:ade jag och en tjej i min klass om att hon börjat träna för att liksom ha ett mål och så, då tänkte jag: Hur menar tränings människor när dom säger "Att man mår bra"? Undrar hur det känns när kroppen "mår bra" på det sättet? Vill testa!

Så hon och jag kom överrens med att vara nyttiga fitness (omg, no XD) tjejer ända tills tisdag nästa vecka åtminstone. Nu är jag seriös. Vill komma över mitt beroende av gooodis ♥ :D

-Healthy Week Challenge-

Regler:

Man får inte äta:

Godis

Kakor

Snacks

Sötsaker

Saft

Läsk

Bakelser

Något onyttigt

 

Man ska:

Äta frukt & grönt istället för godis & kakor

Träna minst 10 minuter per dag

Hålla sig borta från allt onyttigt i ens närhet

 

Mål:

Inte ätit någon skräpmat på hela veckan (inte ens en smula)

Ha tränat 70 minuter minst (10○7 = 70)

Känna skillnad från att vara en lat sophög till att känna sig lite nyttig

Se hur det känns när kroppen mår riktigt bra

 

Detta SKA gå! Nu ska jag ta detta riktigt på allvar! Vill testa liksom, så onyttig som jag är xD

Nämen det är bra för kroppen helt enkelt ♥

Önska mig lycka till! Vi ses ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards