sweetme

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Pinkie Pie - 13 november 2014 21:45

Heeeej :3

Idag är det torsdag (say what? xD) och det betyder att det var profil idag i skolan!

Jag, Rebecca, Hanna och Elin är tjejerna i klassen som valt Teknik & form. Det är den BÄSTA profilen ever (enligt mig :P)

Men iallafall, på profilen så håller vi på att göra spaghetti torn, och denna veckan var den sista gången man hade på sig att göra den, har för mig att vi hade 3.. kanske 4 veckor.. Nä, 3? Nej men vänta, 4.. Nej 3!

Äsch, men vi hade iallafall några veckor på oss, och om ni följt mig länge, ända sen jag startade bloggen (1 vecka sen... xD) så vet ni hur mitt och Rebeccas torn såg ut förra veckan :P Men nu har det.. uppgraderats... Och det är SUPER HÖGT (138 :P, fast rekordet är 58 cm... Say what? Haha!) En kille har dock gjort 154 cm... Noo :/

Fast det är inte direkt (jo lite) det vi satsar på. Men absolut INTE stabbilitet!! Våran bara "Shake it, shake it" xD Seriöst, den typ dansar! Och nu när den är så hög och smal och, aa, så välter nästan toppen! Det ser så dumt ut, vi fick luta den mot en vägg! xD Nästa vecka får ni se den, tar med mig mobilen då. Kanske vi vinner priset för mest uthålligt(finns dock inte :(), det skulle vara helt klart! Är imponerad att den höll så mycket som den skakade.. Ser failad ut dock :P Men aja, jag och Rebecca är failade små troll :3 Skönhets priset håller vi tummarna på att vi kommer få. We hooope... ♥☻


Aja, nu är inlägget väldigt långt och handlar ändast om vårat spaghetti torn.. Hahaha :D

Ska lägga mig om typ ½ timme, så, godnatt mina älskade läsare..♥

 

Av Pinkie Pie - 13 november 2014 19:58

Hai!

Idag har jag haft en ganska fullproppad dag skulle jag säga, slutade kl. 15.30, gick hem med min kompis Maja och gjorde löxor (på ett roligt sätt) i 1 och en halv timme... Sen var hon tvungen att gå haöv 7 då jag skulle duscha, sen åt jag, och nu sitter jag med datan i knät och förklarar för mina läsare varför jag inte bloggat på 22 timmar.

Jag har haft en fullproppad dag, ni ser ju själva!


Men skolan idag var inte så dum enligt mig, fick mycket gjort, gjorde matte läxan i förväg så att jag skulle slippa göra den nästa vecka då vi får nya läxor.. Skönt!!

Och på spanskan så har vi en speciell regel, om man typ kommer för sent 3 gånger har man fått 3 prickar = man får baka kaka åt klassen! Våran lärare hade en liten annan regel; att om hon tar fel på Alexander och Williams namn (tvillingar) 3 gånger så får hon baka! :P Fast hon hade inte tid, hennes katt var sjuk. SÅ hon gav 100 kr till Rebecca, Elin och Hanna att köpa en kaka till klassen för.

 

Vet inte vad ni tycker om såna här, men jag tycker att dom är jätte goda! Rebecca tyckte däremot inte alls om dom :P


Maja (hon som följde med mig hem) fick också ha sina saker i mitt skåp idag. Det var ju "lätt"... xD Aja, vad gör man inte för en vän!

Men när jag skulle ta ut hennes väska som låg uppe bland böckerna, så rasade typ 3 böcker + min mobil + mitt pennfodral ner! :D (Har dock bara 1 penna, 1 sudd och mobilen i fodralet, sen lägger jag i nycklarna också, hihi :))

Det gjorde ingen större "skada", det var bara lite kul ;P Fick dock ta ut någon ut av hennes grejer varje gång jag skulle ta nåt xD

 

Japp.. Så såg det ut xP

Hur har eran dag varit? Kommentera gärna, blir jätte glad när folk kommenterar! :)

Hare bra!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards