sweetme

Alla inlägg under januari 2015

Av Pinkie Pie - 5 januari 2015 21:02

Hej!!

Har inte bloggat på heeeela jullovet :( Jag känner mig lite dum över det, har bara liksom helt glömt bort!

Och jag hade inte sån stor lust att blogga för typ 3 veckor sedan, vet inte varför.... :I

Men nu är jag tillbaka, ska försöka att bygga upp uppdateringen sakta men säkert så att jag tillslut bloggar som vanligt igen ♥♥♥ Men oroa er inte, jag har inte glömt någon av er. Ni är bäst i alla test! Haha :)


Hoppas att ni haft en härlig jul och ett GOTT NYTT ÅR!! :D
Kramisar :3

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards