sweetme

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Pinkie Pie - 15 november 2014 10:55

Hellu!
Nu är det helg, äntligen! Och  perfekt timing också, jag blev förkyld. Ska jag vara ärlig blir jag mycket hellre sjuk på helgen än under skolveckan. Det är inte för att jag gillar skolan så mycket, men det blir så mycket att ta igen nu. Började bli lite snuvig i typ torsdags, men nu är det äkta förkylnig. Tråkigt, för vem vill vara förkyld egentligen?  


Aja, det stör mig inte så mycket, måste vara hemma bara.

Hade tänkt att skaffa SSO (StarStable Online) idag, har haft det förrut så jag vet hur man gör. Vet bara inte om det kommer bli så kul då jag sist spelade det så mycket så att jag började hata det. Seriöst, jag HATADE det! Jag ville aldrig logga in igen.  Men se nu, jag vill. Kommer inte på mitt gamla lösen bara, så jag måste göra en ny, och eftersom att jag fick en ny laptop i somras så måste jag ladda ner en sak också. Det får ju pappa fixa.


Bloggar lite senare idag, ses!  

 

Min kompis skickade mig denna bilden igår, den är 100% jag!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards