sweetme

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Pinkie Pie - 17 november 2014 18:15

Hej!

Ni kanske läste mitt förra inlägg och blev lite ledsna.. Men, sånt är livet. :/


Men så att sorgligheterna ska vara slt nu på min blogg så vill jag göra ett glatt & positivt inlägg, så som jag brukar göra!


Today in school:

Mentors tiden - Lärare grät.

S-passet - Pluggade SO. Med min bästis. Helt ensamma. I ett rum. Det gick ju hur bra som helst xD

Lunchen - Jag och min bästis åt lunch med en ny tjej i klassen som bara kan Spanska. Det gick också bra.. :3

Spanska - Kom för sent för att jag och min bästis skulle hjälpa den nya tjejen att hitta rätt, och skrev inför provet v.48 Jag är liksom bäst i spanska.. *Viskar*: Inte... ;)

NO - Dog. Jag bara dog. Kollade på film, sammanfattade. Hann inte ens skriva klart innan den oförstående läraren suddade bort skiten. Blev sur. Fick ont i huvudet, hade inte druckit nåt.

Matte - ... Behöver jag förklara? Jaha.. Pratade, gjorde 2 uppgifter, pratade, gjorde 2 uppgifter, DONE!!! xD

Slöjd - Skulle vi inte ha idag. Vill du veta varför? Kolla förra inlägget.. 3:


Ja.. Det är typ en slö måndag i skolan för mig, haha. Men matten var inte helt värdelös, gjorde denna!

 

:P Ja, jag vet att jag inte är den bästa på att måla. Men den blev väl okej, iallafall? Nähä... Gör en bättre själv!

*2 minuter senare* ... Jaha... Jag sa ju att jag inte är den bästa på att måla. Alla är inte släkt med Picasso.

Av Pinkie Pie - 17 november 2014 15:00

Hej.

En lärare på min skola dog i fredags. I en bilolycka. Hun skulle bara åka och handla jul-saker efter skolan, och krockade. Hon kom aldrig till affären. Hon kom aldrig hem.


Själv kände jag inte henne så bra, men det var väldigt sorgligt. Detta kan hända när som helt, var som helst och vem som helst. Risken är inte så stor att det händer just dig, men var försiktig! Som sagt, det var en helt vanlig dag, hon skulle bara handla julpynt. Och så hände detta. Detta var bara en slump. En slump som förändrade hela hennes liv. Får en klump i magen av att tänka på det, det är både läskigt och sorgligt..


Fick sluta tidigare idag på grund av att lärarna skulle ha nåt sorts "möte" om detta. Slutade 14:00, skulle slutat 15.20


Bloggar mer sen med en helt annan stämning. Hoppas att detta blir det första och sista sorgliga inlägget på min blogg ;-; ♥

Av Pinkie Pie - 17 november 2014 07:31

God morgon!
Har nyss ätit och nu så ska jag byta om. Vet inte vad jag ska ha på mig! :}
Men så är det alltid. Det är inte lätt att komma på nån snygg outfit alla dagar...
Kanske kommer göra en dagens outfit kategori här på bloggen. Skulle vara kul, fast jag kommer typ lägga upp det 1 gång i veckan och kalla det för veckans outfit istället. Så slipper jag ta kort på varje dag om ni fattar vad jag menar <3

Men det är måndag, börjar 9 idag. Skönt :) Är ändå uppe redan 7.20, kanske är lite tidigt?
Nä, gillar att ha gott om tid på mig.
Men nu ska jag fixa iordning mig. Kanske kommer en Veckans Outfit sen? ;*
Hajrå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards