sweetme

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Pinkie Pie - 16 november 2014 18:43

Hai!
Har nyss duschat och krämat mitt face ;D
Och nu när krämen torkat så känns det lite som när man har på sig ansiktsmask ;)
Men, jag hade en annan kräm förra veckan dom jag använt i några veckor som gjorde min hud väldigt torr, den var bra dock.
Men jag ville inte ha så torr hy så mamma köpte denna krämen till mig som återfuktar väldigt bra:

Aloe Vera :P
Btw (by the way), jag ääälskar Aloe Vera Mango! Gillar som där små Aloe Vera bitarna i också :) Känns som gelé :D
Vilken är din favorit Aloe Vera dricka?
(OBS! Detta är ingen reklam)
HAJRÅÅ! XD

Av Pinkie Pie - 16 november 2014 15:57

Hai!
Idag så har jag inte kunnat blogga eftersom att jag spelat roblox på morgonen och haft problem med internet på min dator de senaste 2 timmarna. Och då menar jag BARA på MIN dator. Internet funkade alltså på våra iPads, de andra datorerna, och på mobilerna. Det är bara min som inte tog lösenordet. Så dumt :P Men nu bloggar jag från mobilen, TACKA MIG! :D

Men för er som inte vet vad roblox.com är, så är det en ENGELSK online sida med olika spel som användare har gjort. Man kan alltså göra vilka spel som helst, och jag såg PewDiePie spela Five Nights at Freddys så tänkte jag; "Kanske det finns i en lite mindre läskig version på roblox? :P" Så jag testade och det var inte det minst läskiga jag spelat... XD Men det var ganska kul trots allt, tycker jag. Kanske kan spela det igen sen? :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards