sweetme

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Pinkie Pie - 23 november 2014 20:03

Hellu!!♥

Imorgon är det skola igen. Blä. xD Men skolan är ju inte så illa egentligen, det är mest läxor och tråkiga uppgifter som stör mig... xD Annars är skolan ett bra ställe att träffa vänner på :P För alltså, tänk vilket tråkigt liv man skulle ha ifall skolan inte fanns! Vad skulle du sitta hemma och göra hela dagarna då? I skolan träffar vi en stor andel av våra vänner, man kan ju se skolan på det sättet :P


Men, ja. Ska försöka att t på mig så mycket som möjligt nytt ullared-gojs denna veckan xD Vet inte varför, vill testa allt liksom :D

Vad har ni gjort i helgen då? Jag har inte gjort mycket mer än att varit på ullared & chillat, typ. Ska planera lite för julkalendern & jul giveawayen. Har lite att göra denna veckan!  

Men detta blir nog det sista inlägget för dagen ♥

God natt!

Av Pinkie Pie - 23 november 2014 17:00

Hai!

Idag var det ju "Veckans boost dag", dvs att det är den dagen i veckan då jag ska blogga 10 gånger bättre än tidigare i veckan. Vad tyckte ni om denna veckans boost?


Tycker att det känns "uppfriskande" att ha en boost 1 gång i veckan för att gottgöra hela veckan. Så kan man börja på nytt.


Kom också att tänka på min Jul giveaway. Oroa er inte, jag har inte glömt bort den! Ska beställa sakerna den 27:e, dagen då giveawayen startar. Den kommer sedan hålla på i några dagar, ca 15, och sen ska jag lotta ut vinnaren och kontakta den antingen via kik, instagram (dm), mail eller vad som helst. Måste bara kunna kontakta dig! Men aja, instruktions inlägget & det som man ska kommentera för att vara med i giveawayen kommer som sagt upp den 27:e november.

Men vi ses senare ikväll, bye!

Av Pinkie Pie - 23 november 2014 15:30

Halloj!

Idag har jag bara chillat, varit hemma, tagit det lugnt och så. Är så cool i mina rosa, lite för stora mjukisbraller   Haha, skoja bara XD Dom är iallafall inte så stora vid midjan så dom ramlar inte ner, tur det XD Dom är bara lite för långa och stora, dock inte så där jätte stora typ för en fet person, men alltså helt lagom stora liksom.  


Har börjat komma på ett schema för min jul kalender som jag ska ha på bloggen. Är skit taggad för jul, verkligen!  Har bara kommit på 2 saker till julkalendern... till 1:a december och till 2:a december.      

Min lillebror fyller år den 1:a, btw. 8 år :D Undrar hur han kommer se ut när han är typ 12 som jag.    

Men, imorgon är det skola iallafall. Ska bara ha på mig nåt nytt från Ullared. Mamma stod imorse och strök dom nya kläderna i timmar!   

Men då menar jag inte bara att jag ska ha på mig Ullared kläder, allt ska det. Smink, assecoarer & kläder. Vet inte ens vad jag ska ha på mig.. Måste välja idag, annars står jag där i 2 timmar och väljer ut kläder xD Så är det för tjejer. Stackars oss.    

 

Sån är jag!  Det är därför jag ser mig själv som ful.  

Fast jag har lärt mig att leva med mig själv, är glad att ha vänner som inte ser mig på utsidan, utan på insidan.♥

Av Pinkie Pie - 23 november 2014 14:00

Heej!!

Nu hade jag tänkt att ge en liten shoutout till min vän Kakan :)

 

GÅ JUST NU TILL izglazz.bloggplatsen.se !

Hon är en rolig tjej som går i min klass, hennes header säger redan en hel del!

Hon tar mycket bilder, hennes blogg innehåller mode, djur & massa roliga saker!! Kolla in hennes blogg nu & följ den gärna :) Riktigt bra blogg alltså!!

Av Pinkie Pie - 23 november 2014 12:30

Haiii!!!!

Igår sa jag att jag inte hade nån bild på mitt nya coola ullared skal. Men det funkar bättre att visa en video:


    Hur coolt är det inte?!  

Håller typ på att leka med mobilen hela tiden bara för skalet XD Skit kul att hålla på med faktiskt :P

Om ni vill ha ett sånt här skal, ÅK TILL ULLARED! XD

Ullared är typ världens bästa "affär" enligt mig :D Det är så billigt och man får med sig så mycket fina & bra saker! Håller ni inte med? :P

Av Pinkie Pie - 23 november 2014 10:38

Hellu!

Idag har jag ätit, duschat, gjort basic saker.. xD

Men när jag gjorde allt det så hade jag en känsla av julstämning... Har INGEN som helst aning om varför!

Kanske för att det var mörkt och vi hade värmeljus tända imorse? Kanske för att jag sjöng julsånger i duschen? XD (Inte såna låtar som Sankta Lucia eller Jingle Bells (stav!)) Eller kanske för att jag har på mig mina nya super mysiga aldelles för stora mjukisbyxor från Ullared? (Har på mig massa saker från Ullared xD)

 

  

 

(Var inte alls så mörkt när jag vaknade, det ser bara ut så)


Men julstämning har jag haft iallafall. Inte för att vi julpyntat än eller för att det är snö ute, har inte ens snöat hos mig än xD

Men idag blir det "Veckans Boost", alltså dagen i veckan där det kommer upp flest inlägg. Har varit lite små dålig på att uppdatera denna veckan! Ska bättra mig iaf. Men då var detta inlägget över, hajrå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards