sweetme

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Pinkie Pie - 10 november 2014 19:33

Hej!
Nu kommer antagligen det sista inlägget för dagen. Jag ville bara tacka er för att ni är så goa och kommenterar, och ni ökar dessutom varje dag. Jag har nu, efter 1 vecka, fått 280 läsare! Tack, det värmer! Verkar nästan lite osannolikt, mitt liv är väl som vilken annan människas som helst? Nej. Ingens liv är exakt lika dant. Alla är olika, det är det som är så bra <3

Och här får ni en liten titt på min nya bakgrund också.. :3 xD

Av Pinkie Pie - 10 november 2014 17:37

Hallojsan!

Hoppas att ni haft en bra dag, det har jag iallafall, ganska okej.

I morgon ska jag till vårdcentralen och kolla mitt öra.. Har typ en liten inflammation eller nåt i det och då kommer jag missa lunchen, så jag ska äta på sibylla, det gjorde min kompis Felicia idag cx Har alltid velat göra det, och nu händer det! :D

Ska logga in på MSP nu med min kompis. Ska ta lite bilder när vi hänger! ;D

C ya!

Av Pinkie Pie - 10 november 2014 12:02

Hej...
JAG ÄR SKIT SUR!
Vi har massor med läxor nu.. Det är jävligt tufft.
Jag brukar inte vara så här sur, men det här är ju sjukt! Det är måndag, och vi simmar redan i läxor! Och ironiskt nog så ska vi ha simtest nästa vecka. Vi simmar redan i tester, liksom. Sitter här med Hanna, som äger bloggen Misssweetheartt.bloggplatsen.se. Hon gör också ett sånt här inlägg. Kolla gärna in hennes blogg och lämna en kommentar så blir hon jätte glad! Men nu har vi NO, hej då.. :(

Av Pinkie Pie - 10 november 2014 08:19

God morgon!
Ska snart få skjutts till skolan som börjar 09.10 Mamma ska nånstans 08.30 så jag kommer vara i skolan 40 minuter tidigare.. Yay..
Ungefär samma sak hände förra måndagen, det ösregnade så jag ville få skjutts, skulle vänta på min kompis Maja på biblioteket, som inte var öppet... Så jag fick gå till skolan, det var bara en liten bit kvar, men vem bryr sig. Fick ändå vara i skolan 1 timme innan jag skulle vara där.. Hihi.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards