sweetme

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Pinkie Pie - 6 november 2014 20:00

Heeeeej!!!

Nu har jag då duschat, ätit och gjort allt som jag sa att jag skulle göra i det förra inlägget!

Har varit inne på MSP en liten snabbis, för att se vad som händer och byta kläder liksom.   

Skrev också en ny status. Här får ni se den:

 

Och där fick ni se min look också :P Ny tröja, btw. Designade den och andra simpla men ändå snygga kläder för bara 50 sc! Det är bara att kolla in   


Hade också tänkt göra en giveaway snart... En speciell giveaway... En jul-giveaway!

Den ska jag göra den 27 november! Då ska alla få kommentera mina inlägg med: Jag är med i din giveaway! (och så skriver du din epost-adress så att jag kan kontakta dig, eller din kik eller nåt, kommer INTE publicera kommentarerna!) och den 20:e december avslutas giveaway:n och jag lottar ut vinnaren och mejlar den! Vett fortfarande inte exakt hur jag ska göra, men som sagt, lägger ut giveaway inlägget den 27:e november med mer info! 

Men nu ska jag kolla på youtube, så vi ses. BYE BYE!  

Av Pinkie Pie - 6 november 2014 17:44

Hallo!

Ni har fått se lite av min dag i mina förra inlägg, och nu hade jag tänkt att skriva ett lite längre inlägg eftersom att jag är på datan!  

Jag har nyss gjort läxor. Hade SO och NO läxa. I NO:n så skulle vi bara lära oss några kemi saker innan vi kan börja laborera. Och i SO:n så skulle vi läsa på till ett prov!

Hatar prov... Det gör en så nervös så att man typ DÖR!


Men iallafall, nu ska jag bara chilla lite, SMS:a med mina kompisar, duscha, äta och åter igen chilla.

Det har hänt en massa saker idag som kommer upp lite senare!


Kom också på att en tjej, (nämner inga namn!) ibland påpekar fula saker med mig. Men nästa gång hon gör det så ska jag svara: Ja, jag vet. Jag har en spegel hemma och du har sagt det 1000 gånger. Undrar vad hon kommer svara då!  Längtar nästan tills nästa gång hon ska säga något, mina ord blir hennes BITCHSLAP!! Haha. :P

Men nu är det dags att sluta. Har massa SMS att svara på xD Så vi ses sen, hajråå!

Av Pinkie Pie - 6 november 2014 13:22

Hej!
Vi hade nyss idrott och nu har vi svenska. Vi körde volleyboll, och jag kom med den näst VÄRSTA killen man kan komma med!
Han har antagligen nåt fel på hjärnan, för han är den mest korkade personen jag sett.. Tyvärr. Men nu ska svenskan börja. BYE!

Av Pinkie Pie - 6 november 2014 11:08

Gott...... Den perfekta gröna nyansen till mina ögon! (Eller tecknad spya, välj själv)

Av Pinkie Pie - 6 november 2014 10:59

Hade matte nyss, och nu är det ÄNTLIGEN lunch! Jag hade världens slöaste matte lektion, för att 90% av allt jag jag gjorde var att prata med de som satt nära mig. Hade kul iallafall!

Av Pinkie Pie - 6 november 2014 09:48

Hellu!
Hade nyss spanska-förhör... Jag kunde allt, och var så säker på allt, ända tills det var förhör. Vi hade 20 ord som vi skulle svara på, och kag svarade (och har rätt, vet redan det) på 14 av dom... Ett E eller D i spanska är väl inte så bad..? Spanska kan ändå inte vara ett så viktigt ämne... Eller?

Av Pinkie Pie - 6 november 2014 06:54

God morgon!!

Jag vaknade med hängande ögonlock för typ 10 minuter sen.

Nu sitter jag och bloggar från iPaden och äter en macka. Jag är det enda som vaknat än så länge

Har ni sett på Moa Murderess nya video? Det är en #AskMurderess 2 ! 

Jag vill vara med i den... Jag ska ställa en fråga!

Vill du också ställa en fråga till Moa så kan du gå in på instagram, skriv en fråga i anteckningar, screenshota och lägga ut med hashtagen #AskMurderess. Jag skulle DÖ om jag kom med i hennes video! Det skulle vara så coolt. Hon säger instagram-namnen också, så då kan mina vänner se att jag kom med! 

Vill ni följa mig på instagram, heter jag MissMinibell 

Jag följer tillbaka ALLA som följer mig och jag är en äkta liker så då får du också ett par bilder like-ade. 

Men nu ska jag göra varm oboy och titta på keyyo's videor på youtube. Vi ses i skolan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som har ett liv. Därför tänkte jag blogga om det. Jag kommer uppdatera ofta, ta bilder, skriva både seriöst och oseriöst och om en MASSA saker! Det finns massor jag kan skriva om. Mitt liv. mina drömmar♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min nya Jul design?
 Jätte fin ♥
 Helt okej ♥
 Sådär ♥
 Kan vara bättre ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Pink Strawberry

Copyright

OBS!

Denna bloggen är copyright skyddad. Du får inte ta mina bilder eller min text utan tillstånd. (c)

Peppermint Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards